Powered By Blogger

6/22/2010

වැඩියෙන්ම ආදරේ කාටද?

කළුගෙ කතාවෙ ඉතුරු ටික ලියලා ඉවර කරන්න බැරි උනා..... ඊට කලින් පුංචි කතාවක් මතක් උනා........


මේක දවසක් අපේ ඉස්කෝලෙදි වෙච්ච කතාවක්.මට පන්තිය නම් මතක නැහැ ඒත් විෂය බුද්ධාගම. පන්තියට ආපු ටීචර් පාඩම පටන් ගන්න කලින් අපෙන් ප්‍රශ්නයක් අහුවා.
"ඔයගොල්ලො මේ ලෝකෙන් වැඩිපුරම ආදරේ කාටද?"
ඕකත් ප්‍රශ්නයක්ද, මං ආදරේ අපේ අම්මාට,මං අපේ තාත්තාට,මං නං අපේ බලු පැටියට. උත්තර මහගොඩයි, ඒවට හේතුත් ගොඩයි.
"මං නං ඔයගොල්ලො කියන දේ පිලිගන්නෙ නෑ"
" ඔය උත්තර ඔක්කොම වරදියි".
අපේ බුද්ධාගම ටීචර් එහෙම කිව්වා.

දැන් අපිට හරිම ප්‍රශ්නයක්, ටීචර් කොහොමද එහෙම කියන්නෙ.
"ඉන්නකෝ මං උදාහරණයකින්ම පැහදිලි කරන්න" ටීචර් කිව්ව.
'දැන් තමුන්ගෙ අම්මාට වැඩියෙන්ම ආදරෙයි කියපු අය අත උස්සන්නකෝ'
ඒ ළමයි අත් ඉස්සුවා.
'අපි හිතමු ඔයගොල්ලො අම්මාත් එක්ක ගමනක් යනව'
'එතකොට ලොකු දඩෝරි බල්ලෙක් හපා කන්න වගේ දුවගෙන එනවා ඉස්සරහට''ඇවිල්ලා ඇඟට පනින්න හද හද බුරනවා'
'දැන් ඔයගොල්ලො එක පාරටම මොකද කරන්නෙ?'
'දැන් කවුද අම්මගේ ඉස්සරහට පනලා බල්ලාව මෙල්ල කරගන්න හදන්නේ....'
'අත් උස්සන්න බලන්න' පන්තියම නිෂ්ශබ්දයි...
"ඔයගොල්ලො මොකද කරන්නෙ, අම්මාගෙ සායෙ එල්ලිලා අම්මාගෙ පිටිපස්සට ගුලි වෙලා ඉදී හොඳටම බය වෙලා"
'එහෙම නේද?'
'එහෙනම් තමුන් වැඩියෙන්ම ආදරේ කාටද?'

.................. තමුන්ටම තමයි

No comments:

Post a Comment